Alla inlägg under januari 2011

Av Mia - 19 januari 2011 08:51

Var igår otroligt trött och slut i kroppen. promenerade sammanlagt 6 km och cyklade på träningscykeln i hårt tempo 8 min. Sen körde jag active på wii i 30 min. Känns verkligen idag kan jag säga har träningsverk i armar och ben och hela kroppen känns öm men det är skönt för man vet att det är av rätt orsak.  Igår kväll när jag stod så skaka bena av utmattning, hehe


Idag blir det en vilodag, ska bara gå 2 elller 3 km idag samt köra active på wii.

Tog även en liten sovmorgon idag sov till 08.30 en timme längre! haha


Ska till tandläkarn sen, usch hatar att gå till tandis är inge roligt alls men sånt som behövs göras. får se vad dom säger den här gången då dom hittar alltid nåt att klaga på.

4km

Av Mia - 18 januari 2011 09:55

Har nu på morgon gått en promenad på 4km!  skönt.


ska nu äta frukost och varva ner. har börjat känna av mitt knä men det ska inte hindra mig den här gången.


blir nog en till promenad senare på 1km.


sen får vi se vad dagen har att erbjuda.



Av Mia - 18 januari 2011 08:43

Vaknade kl åtta idag :) så har nu vaknat till och drukit ett stort glas vatten för att få igång förbränningen ! Ska snart ut och gå och sen efter det blir det frukost!


Igår så körde jag 30 min active på wii, ett tränings program, skit jobbigt faktiskt. Men har bestämt mig jag ska gå ner i vikt.


Mitt stora mål är att gå ner 25 kg mitt del mål är 10 kg på 4 månader. så vi får se om jag klarar det. Men det måste jag   


Mår jätte bra idag känner mig pigg och glad. nu ska jag ut och gå :)

Av Mia - 17 januari 2011 13:31

Har glömt skriva att jag börjat träna för jag vill gå ner i vikt. Så har gåt ungefär 2 km 3 gånger i veckan.


Idag har jag gått 4,5 km de tog 50 min    Känns så skönt när man har gått, kroppen mår mycket bättre.  Även min andning känns lättare, det är ju bra med friskluft för mina astmalungor.


Blir nog lite mer motion på tränings cykeln sen!

Sitter nu och äter lunch, en morot och en milkshake.



Av Mia - 17 januari 2011 09:06

idag regnar det ute, vad trökigt jag hatar slask! är inge trevligt.


Får se om musse spyr inatt isåna fall blire vet på en gång imorgon.


får se vad dagen har att erbjuda idag då, är kanon förkyld så blir väl mest till att ta det lungt :)


Skulle kanske träffa beckis idag eller imorgon :) trevligt trevligt var ju ett tag sen vi träffades nu :)

Hon hade nog trökigt igår då hon satt och kommenterade 10 grejor på min fb :)  haha skit kul...

Av Mia - 17 januari 2011 08:58

något jag gjorde mer är väl att motionera och leva livet mer :)


Och att kanske inte oroa mig. hehe



Vart ett kort inlägg det här, haha :)





Av Mia - 16 januari 2011 13:05

Ja har typ sovit en timme inatt. vakna av att musse stod och spydde i hallen. Är man lätt väckt så är man.
Ska ringa vetrinären imorgon han har nu spytt varannan dag sent på natten. så samanlagt 3 gånger. börjar bli orolig för honom men han är ju pigg och racar och leker så kan ju inte vara så farligt tycker jag. Aja får väl se vad vetrinären tycker då.


Så jag har vart vaken sen 2 tiden, skit kul. näe jag tycker då inte det.
Så emil som klev upp kl. 03.40 fick frukost på sängen. Så när han åkt så skulle jag försöka sova men tror ni det gick näee för då höll musse på dryga. så har inte fått sova nåt alls.


men försöker vara pigg ändå så har nu städat lite. :) så blir väl till att försöka gå ner med lite grejor till förrädet sen :)

Av Mia - 16 januari 2011 05:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards