Alla inlägg under maj 2013

Av Mia - 31 maj 2013 18:31

Vart kanon förkyld i en vecka. Idag släppte det lite iaf.

Dagen börja med strålande sol och möte. Sen gyma och sen tog jag hand om tindra. Vi gick till affären och måla och dega. Sen hämta vi alexia och var ute från 13-14.30 då vigick in och åt mellis. Sen.ut igen.och kom in vid 16. Skönt. Vi har gungat och lekt i sandlådan. Och jagat varandra,klätrat och haft riktigt roligt.

Nu är jag helt slut och händerna värker och svullnar upp.
Jimmy har åkt och hjälpt jimmy och beckis, så jag och alexia har gjort bulldeg som är på jäsning och nu badar lillfröken.

Hehe ja en kanondag helt enkelt.

Av Mia - 26 maj 2013 16:16

Haft hätliga dagar i solen.
Igår grilla vi med underbara grannar :-)
Och hade mysigt i solen. I fredags träna jag.

Idag promenera vi till maxi och storhandla sen promenera hem. Sen har jag plockat och damsugit, torkat golv och gjort ren toan. Även tvätt och hängt tvätt och vikt tvätt.

Nu är karln gullig och gör middag som kommer annjutas på balkongen. Själv sitter jag i solen och njuter med härlig musik. Sen blir det ut och busa med lill trollet <3

Av Mia - 24 maj 2013 12:37

Igår fick vi ringarna så då gjorde vi det officielt att vi är förlovade. Vårt datum är 18 maj för då sa jag ja :-P jag är jätte kär i jimmy och just nu är jag så jävla lycklig <3

Igår gymma jag och promenera och idag så gymma jag igen. Känner mig stolt över mig själv.
Även tvättat massa och hängt tvätt. Byt sängkläder och nu blire nog ett bad :-)

Ha en.bra dag. Det ska jag iaf ;-)

Av Mia - 22 maj 2013 20:40

Idag har jag vart på kurs och sen har vi
Röjt i förådet. Har bra mycke skit där. Eller jimmy har. Men men.

Annars har det bara blivit lungt idag.
Har ont och är yr.

Bästs mamma har även lagat min väska :-) <3

Pissväder gör min fibro värre. Händer mycket i våra liv just både positivt och negativt. Det är även mycke runt omkring oss.
Men vi får härda ut bättre tider kommer.

Har nu.börjat gå på algtabletter och kalk med magnesium. Det ska hjälpa mot fibro så vi får se resultat så småning om hoppas vi.

Just nu myser jag och hjärtat till skönheten och odjuret. Hehe

yay

Av Mia - 21 maj 2013 09:54

Idag mår jag bra och gick till kursen det var skönt. Sen sks jag upp till mormor en stund.

jaa

Av Mia - 19 maj 2013 18:34

Haft en helt okej dag med städning och handling. Även lekt mycket med alexia idag.
Jimmy fick sovmorgon det förtjänade han. Själv har jaag vart fibro borta idagliksom inte hängt med.
Promenerat 2.4 km och ska snart träna med hantlar. :-)

Det har vart en produktiv dag. Även haft syster på besök och jimmy och jonte.

Nu blir det träna sen läsa bok och äta kvällsfika sen mys i soffan :-D <3

Av Mia - 18 maj 2013 19:41

Har haft en toppen dag är skit lycklig idag.

Börja med att jag var jätte trött och hade träningsvärk. Sen tog vi en promenad ner på stan och strosa och träffa mormor en sväng.
Sen hem efter lunch och så vila vi alla tre.

Grillat vildsvin till middag och jsg och alexia gunga medans jimmy grilla och sen gick vi in och duka och fixa tillbehör. Sen gick jimmy över med mat till grannarna som inte mår bra, sjuklingar.

Sen gick vi ut och cykla och busa i solen. Åkte kana och gunga och hade jätte mysigt. Och roligt.

Sen mys till aladdin och haft en alexia famnen som jag sjungit för.

Nu ska jag och älsklingen mysa i soffan till massa film.
Det här har vart en toppen dag på alla sätt. Haft super trevligt och mysigt med mina två hjärtan.

Kram mia

Av Mia - 17 maj 2013 08:13

Idag kännee jag mig glad.
Brödet igår smaka underbart formen vart mindre bra men vad gör väl det :-P
Igår var jag ute med alexia i ca 2 timmar och lekte så kom in strax efter sju. Linda och tindra var också med :-) och alexia cyklade, hon var jätte duktig.

Idag står träning på agendan. Så ska snart iväg tänkte jag. Skönt. Och solen lyser idag också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards