Alla inlägg under december 2011

Jul

Av Mia - 22 december 2011 23:16

Ja då är det snart julafton. det ska bli kul att umgås med familjen. var ett bra tag sen man träffa alla nu. för utom syster då. 


Vi kommer väldigt bra överens nu. och har julhandlat tsm och fixat massa. hon fick till och med låna min gran och julgardiner för jag tycker det är bättre att dom har julgrejor med tanke på tindra. Jag behöver ju inte sånt.

Har gjort kola och idag börjat med min kokoschoklad.

'

idag har tankarna gått som attan. fick ett fint sms av en person som jag aldrig trodde jag skulle höra nå mer från.

Imorgon ska jag hålla mig syselsatt och göra galna grejor för det är ingen kul dag... alla som känner mig vet varför. så kommer nog vara lite depp imorgon.



'Har träffat en underbar kille som jag gillar jätte mycket :) och det känns underbart.


Aja natti natti nu och god jul.


// Mia 



Av Mia - 5 december 2011 20:03

Idag började jag nåt som heter work for you vet inte vad man kan kalla de typ utbildning och jobbcoching. 
Verkar jätte kul och så får man in rutin  att gå upp i tid och allt sånt där :) 


har haft piss ont i ryggen idag vete fan vad jag har gjort :/  men men livet tycks aldrig helt vara på min sida.
Väntar svar från läkaren så jag vet om jag har en spricka i fingret eller vad det nu är. men men det är hanterbart tur man har hög smärt tröskel, 


ikväll blir det mys i soffan med happy feet :) 




 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards