Alla inlägg under maj 2011

Av Mia - 26 maj 2011 20:56

jadu folk kan ju tolka saker man skriver konstigt trots att det är en komplimang,


MEN SOM SAGT JAG SKRIVER BLOGG FÖR MIN SKULL! för att jag ska kunna skriva av mig och må bra. sluta läs då om ni tar åt er så mycket. skriver allt ur min synvinkel, kan ju inte berätta ur någon annas. men men


just nu mår jag piss ångest är skit hög. men vi vet ju vilkas fel det är. ni kan rikta de hur ni vill men jag började inte vara sur. kan va kul å veta vad man gjort...





Av Mia - 26 maj 2011 18:43

har vart en piss dag idag. Känns typ som om marken runt mig rasar. Som om min värld faller samman. allt och alla bara försvinner.  Har även sjukt hög ångest idag.


Blir ju sen inte precis bättre när det känns som om hela universum hatar en. Aja inte liza då<333


Men har ju fått reda på vissa saker, som en viss person gjort och jag säger bara det snacka om att vilja förstöra. Kommer fan aldrig mer lita på någon i denna värld.


Sen så är ens egen syster och kusin skit otrevliga mot mig utan andledning skulle ha träffats på stan idag så jag hade inget och gö så åkte ner med liza men dom hörde aldrig av sig oh sen så ser man dom på stan och när man ropar på dom så vänder dom om och går!! Snällt och när man springer ikapp så säger dom bara att dom försökt ringt och inge mer inget hej eller kram. Tack för den liksom...  Sen bad jag dom ringa upp när dom hämtat tindra men inte det heller.


Men tack då vet man vad man betyder ska komma ihåg det nästa gång. Man behöver ju liksom inte va otrevlig jagh har ju inte precis gjort något. till och med liza reagerade över hur dom betede sig så det är liksom inte jag som är känslig heller.


aja imorgon blir det party och då ska jag bli as kalas. Synd bara att några trevliga och roliga männsikor inte kan komma. och några andra orka inte :P men men det får gå endå!! Så pratar ni med mig imorgon så vet ni varför ni får konstiga svar!!!


Kram kram mia



Av Mia - 25 maj 2011 17:30

tar det lungt just nu. Hade världens migrän igår och har lite efterkänningar av det idag.


Har vart till affären med liza och danne en sväng iaf. och köpt lite grejor.

Idag blir till att skippa träningen iaf. Huvudet känns inge bra. men har ju minskat 11 cm iaf :) hehe känns bra känner mig skit fin. fast lång väg kvar men men


Ska flörta med syster sen så hon kan klippa och färga håret på mig   

Då är syster bäst att ha.   kan säkert bi lite singstar sen också och pizza :) mums.


Sen så funkar ju tabletterna och det är jag glad för. Min bror är bäst som verkligen finns där och ställer upp för mig och hjälper mig. Vet ej vad jag skulle gjort utan honom.   Han har alltid funnits där för mig. En av dom få i mitt liv som jag litar på till 100%



Av Mia - 23 maj 2011 21:58

Idag var jag ner på arbetsförmedlingen och det mötet gick väl bra. Fick lite ångest sen efter bara så var knapp så jag tog mig hem.


Sov typ inget inatt heller hade så mycket ångest. Så idag har det mest blivit att jag legat i sängen. Och gått promis med Liza <3  Tur att liza finns. vet ej vad jag skulle göra annars.


Har iaf panerat in en fest på fredag så det ska bli skoj. får se vad för folk som dyker upp bara. hoppas det blir många iaf. så hojta till om ni vill komma :)


Imorgon blir det cykling med syrran. Har lyckats gå ner i vikt minskat hela 11 cm runt magen :) Så det känns bra :D


Näe nu ska jag försöka spela fia utan att åka ur spelat så man får vänta 10 min.


Kram kram

Av Mia - 23 maj 2011 09:12

joo idag bär det av till arbetsförmedlingen somär knas. Har inte fått gjort nåt på ett år för att jag försvann ur systemet.- aja jo tjena liksom. stod ju inskriven där annars hade jag inte fått akassa. hehe


Men hade tänkt cykla idag men de e pissväder så tar bussen ner och försöker mig på en promis hem istället. tycker jag låter jätte bra. har ju minskat 11 cm runt magen :) hehe och 9 runt lår yes.


Näed men nu måste jag sluta om jag ska med bussen. höres senare. bye bye

Av Mia - 22 maj 2011 23:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 16 maj 2011 13:52

Som rubriken åter igen så regnar det. trökigt   


Idag borde vårat nya klösträd komma. så det blir kul, hoppas bara det kommer idag.


Har även börjat se resultat på vågen och runt midjan. så det är posetivt att tabletterna fungerar.


Funderar mycket just nu på familjen. Känns piss där just nu.

tur att jag har Emil och min morbror och min mormor iaf.


Emil funderar på att köpa ny bil, så vi ska försöka spara massa pengar.

Av Mia - 15 maj 2011 13:50

Nu har det vart tråk väder hela helgen. man blir så deppig av det och så vill man inte ut på promenad precis.


Idag har vart en piss dag. vakna och var jätte trött, stel, ont och huvudvärk. Plus att fingrarna var svullna och inte gick att böja.


Så det var ju trökigt men gick upp ändå och tänkte får väl gö det bästa av dagen.


Åt frukost vid 10 :P och tog en tablett och sen vart jag piggare tröttheten försvan och fick mindre ont. Så även om dom här pillren inte hjälper mig att gå ner i vikt så tänker jag fortsätta med dom. Eftersom min fibro verkar bli bättre   Och det är ju alltid bra.

Snart kommer syster yster över och kollar på Safira.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards