Alla inlägg under juni 2011

Av Mia - 16 juni 2011 17:21

Idag har jag vart på stan med liza, vi fikade och gick runt och spannade lite ;)
Vi kämde oss även gamla :P haha Var en kille som sjöng på stan och spela gitarr, han sjöng så jävla fint var riktigt härligt att lyssna på.
Vi tog även en promis genom boulongerskogen. var rätt mysigt faktiskt.


sitter och har ångest nu över att jag ätit glass idag och fikat en macka. men men får väl träna snart. Fck även panikångest igår kväll så underbara liza gick ut med mig en sväng så att jag inte skulle bli galen och göra nåt som man bara får tänka..... Så tusen tack gummz för att du finns där  Du är guld värd. Är så jävla glad att vi hittat tillbaks till varandra, vi är och har liksom alltid varit på samma våglängd. Vi har samma sjuka humor och konstiga ider ockörstår vi varnadra det har vi alltid gjort, enda sen sjuan :P


Just nu är det ganska jobbigt. Har ju gjort slut med emil, även om jag tycker om honom så funkade de inte. men känns jobbigt vill liksom typ inte va hemma. och så är det mycke grejor som ska fixas, tex möbler och sånt.


aja ska kanske ta en sväng till affären funderar på att baka och bjuda beckis på imorgon :) jag tycker ju om att baka jag. hehe


ha det bra alla kram kram

Av Mia - 13 juni 2011 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards