Alla inlägg under april 2013

Av Mia - 30 april 2013 09:48

Kul sitter hos läkarn och det blir massa prover. Tydligen så har jag väldigt svullna körtlar i halsen.

Sen tillbaks vid 13 för mer prover om mitt blod då jag har benen fulla med spruknablidkärl och blåmärken. Även några på armarna. Dom proverna tar dock tid att få svar på.

Sen hem och vila. Ikväll blire majkase för alexias skull. Även.god mat. Jimmy ska grilla.

Av Mia - 28 april 2013 12:21

Igår satt jag och liza och mös på deras altan sen gick vi till maxi och sen läste vi och såg på film en perfekt kväll. Medsuper trevligt sällskap.

Imorse väkte jag jimmy med nybakade scones och kaffe mums. Sen vart de promenad och storhandling.

I veckan filade jimmy mina fötter och dom vart nästan som nya :-D han är ju för gullig.

Snart ska jag gå till syster och få ordning på mitt hår. Ska bli så skönt :-P

Av Mia - 27 april 2013 10:38

I torsdags så gick jag ner på stan till kursen. Det var skönt och igår vart det promenad tilö maxi.

När jimmy fyllde var det mycke folk härmin släkt och våra vänner hade jätte trevligt.

Var dock helt slut efteråt.
Har fått ont under ena hälen känns som en spik tryker rakt in. Inge kul. Även fått skit många blåmärken överallt på kroppen. Det måste va fibron för så klumpig är jag inte. Haha.
Just ja dom har kommit på vad fibro ären inflammation i hjärnan nervsystemet. Aja bra att dom kommernån vart ialla fall.

Har gått ner 1 kg till och minskat någracm. Ska mäta imorgon.

Snart åka med syrran till erikshjälpen vi har lovat mormor att vi ska kolla när hon går modevisning :-).

Av Mia - 25 april 2013 07:49

Idag fyller jimmy år så grattis hjärtat.
Sovit piss senaste tiden. Men men bara är så.

Nyss lämnat alexia och ska strax gå till kursen. Skönt.

Sen kommer det lite folk hit och vill ha fika :-P gjorde en tårta med dumlefluff i. Det är ju så gott. Sen imorgon är både jag och alexia lediga :-D

Åhh det är sol. Lycklig tjej B-)

Av Mia - 24 april 2013 22:11

Idag har jag legat i först promenad sen hem och plocka sen gymma. Efter gymet baka jag och åt mat. Baka lite mer och gjorde rent badrummet. Tvätta. Hängt tvätt och vikt tvätt. Sen hämta lillan och åkte ner på stan utan vagn!
Hon var så duktig så. Köpte present åt jimmy alexia valde en militär tröja och sa de e pappa och sen ett roligt kort påen apa och sa den pappa ill ha!
Min sötnos. <3

Sen träffa vi jimmy på stan åt och köpte kattmat. Sen hem gjorde tårta baka lite mer kakor och så byte jag sängkläder i vår och alexias säng medans jimmy damsög. Teamwork!

Men är helt slut nu och har ont.
Imorgon blir det kurs och så fyller jimmy :-P

Godnatt

Av Mia - 24 april 2013 08:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 24 april 2013 08:05

Jag är så stolt över mig själv att jag kommit igång med träningen och slutat med godis och börjat med bättre kost.
mätte mig i söndags och minskat 6 cm runt midjan   
går på helges gym 1 dag veckan och hs sjukgymet 1 dag veckan och försöker promenera så mycket jag orkar. 
vill inte börja för hårt heller vet u inte hur ont jag får eller vad som sker med fibron. 


igår låg jag hela dagen hade jätte ont i rygg, axlar och så var jag yr och borta i huvudet.   typisk dålig fibrodag. min kropp värkte och händer och sånt vr avdomnade. men lämna lillan på dagis och gick hem och lag mig. skulle vart på kursen men det orkade jag inte mådde för dåligt för det. 


idag har jag vart på en kort promenad efter jag lämnade alexia. sen nu vid 9 blir det gymet. 

Av Mia - 21 april 2013 15:09

Vart promenad till citygross med liza härligt.

Jimmy mår som.han förtjänar efter gårdagens galej. Men han förtjänade att gå ut och träffa folk.
Senare har jimmy bestämt bakismat pizza . Haha

Blir lite wii och meditation sen och ikväll mys med bok.
Imorgon väntar sjuk gym och kurs :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards